הנהלת חשבון לעסקים

הנהלת חשבון לעסקים

הנהלת חשבון לעסקים – אחת מאבני הדרך החשובות ביותר עבור עסק מצליח היא הנהלת החשבונות של העסק. בהנהלת חשבונות לעסקים בכלל אם הם עסקים קטנים ואם עסקים גדולים בפרט, הצורך בליווי של מנהלי חשבונות אמינים, מדויקים וטובים הם אחת ההחלטות החשובות ביותר בעבור העסק שלך וזאת על מנת להימנע מטעויות דיווח שונות העלולות ליצור קנסות או לתשלומי מס מיותרים ומעקב אחר ההתנהלות הפיננסית בחברה.

מי צריך את שירותי הנהלת חשבון לעסקים?

ישנם שתי דרכים האחת הינה חד צדדית – היא פונה לעצמאיים, לעוסקים פטורים או עוסקים מורשים. הדרך השנייה היא הנהלת חשבונות כפולה – היא פונה לבעלי חברות בע"מ, היא מסובכת יותר ויקרה יותר.

אילו שירותים כוללים הנהלת חשבונות?

הנהלת חשבון לעסק מתמחים בניהול מסמכים עסקיים, איגוד כל הקבלות והחשבוניות של בית העסק, ניהול הספרים וההתנהלות מול רשויות המדינה השונות כמו ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ.

ישנם בעלי עסקים המחליטים להקים מחלקה או לשכור את שירותיו של מנהל חשבונות שיהיה עובד בחברתו וינהל את כל הקשור בהנהלת החשבונות לעסק במשרדי החברה. המודל הזה נפוץ יותר בחברות גדולות ופחות בעסקים קטנים. מרבית העסקים הקטנים ניגשים למשרדי הנהלת חשבונות או ראיית חשבון ומשלמים לאותו המשרד שנותן את השירותים באופן שוטף.

ישנם משרדי הנהלת חשבונות המעניקים ליווי פיננסי, שירותי ייעוץ מס ועוד, כדאי לבדוק עם המשרד שאיתו אתם רוצים להתחיל לעבוד אם הוא נותן שירותים נוספים ומה הם, הרי תמיד טוב לדעת.

הגשת דו"חות שנתיים למס הכנסה הם תהליך יחסית מורכב שניתן להיעזר במשרד הנהלת החשבון לעסק כדי להגיש עבורכם את הדו"ח.

רוצים להמשיך לנהל את העסק שלכם מבלי להתעסק בכל הגורמים המפריעים האחרים כמו הנהלת החשבונות לעסק שלכם, הגשת דו"חות וטפסים, דיווחים לרשויות ועוד נושאים שמתלווים לעסק שלכם אך אינם המרכז פעילות שלו? היעזרו בהנהלת חשבון לעסקים שיעשו את "העבודה השחורה" עבורכם. רוצים לקבל המלצות על משרדי הנהלת חשבון לעסקים שיתאימו לעסק שלכם? הכניסו את  הפרטים שלכם ממש כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מענה מהיר ושירות? מלאו פרטים!

רואה חשבון בכפר סבא - cpa-4you

תפקידו של רואה חשבון בכפר סבא

כל חברה בישראל הרשומה כחברה בע"מ מחויבת על פי חוק לשכור את שירותיו של רואה חשבון. אם אתם מחזיקים בבעלותכם חברה המתנהלת בכפר סבא, תרצו

תוכניות חיסכון מומלצות

תוכניות חיסכון מומלצות

תוכניות חיסכון מומלצות – כשעושים צעד משמעותי כמו בחירת תוכנית חיסכון, ישנם פרמטרים רבים בהם צריך להתחשב ולא לשכוח, בכדי לשקול את הצעד החשוב והקריטי

ניהול חשבונאי

שמירת ניירות באמצעות ניהול חשבונאי יעיל

אימוץ פתרונות מודרניים לעתיד בר קיימא בסביבה העסקית המהירה של היום, לא ניתן להפריז בחשיבותו של ניהול חשבונאי יעיל. עם הצורך הגובר ברישומים פיננסיים מדויקים

לוחות מחיקים

שלושת לוחות מחיקים המובילים לעסק

לוחות מחיקים – כאשר אתם מנהלים עסק, בין אם זה סטארטאפ קטן או תאגיד גדול, אופטימיזציה של ציוד המשרד שלכם חיונית לתפעול יעיל ואפקטיבי. חלק