שירותי רואה חשבון ברחובות

רואה חשבון ברחובות - cpa-4you

כל אחד שפותח עסק צריך להכיר את החובות והזכויות שמתלוות עם פתיחת העסק. נכון, במרבית המקרים ישנן יותר חובות מזכויות אך עדיין חשוב מאוד להכיר בהם על מנת לא לעשות טעויות שאנחנו עלולים לשלם עליהן ביוקר. רואה חשבון ברחובות למשל יכול להקל עליכם את כל מה שקשור בהתנהלות הפיננסית של העסק שלכם.

למה לנהל את חשבונות העסק אצל רואה חשבון?

ישנן מספר סיבות למה רבים מבעלי העסקים נעזרים בשירותי ראיית חשבון ולא "מתעסקים" בעצמם עם רשות המיסים. ישנם הרבה חוקים ותקנות שהרשות מעדכנת ומשנה אחת לתקופה, מה שמצריך לעקוב אחר כל הסעיפים ותתי הסעיפים שהם משנים בחוק.

איך שירותי רואה חשבון יכולים להקל עלי?

לא נופלים בחוקים

רואה חשבון ברחובות או בכל עיר אחרת בארץ מכיר את חוקי המיסים, עם הידע הזה הוא יכול להביא לכך שאתה כבעל עסק תוכל לישון בראש שקט שהספרים של העסק שלך מסודרים ועומדים בכל החוקים הנדרשים ומוגשים לרשות המיסים במועד.

לייצג על בטוח

רשות המיסים מאפשרת לרואה חשבון לייצג את בעל העסק שהוא מטפל בתיקו. בטיפול ספרי העסק שלך, רואה חשבון יכול לקבל הארכת זמן עבור הגשת דוחות, שאתה כבעל עסק לא בהכרח תקבל את האישור לעיכוב מסירת הדוחות. לידיעתכם, רשות המיסים מפעילה סנקציות לבעלי עסקים שמאחרים בדיווחים על הפעילות בעסק שלהם.

מה נכנס כהוצאה מוכרת ומה לא

רואה חשבון יודע מה הם הסעיפים המוכרים בחוק כחלק מהוצאות העסק. לדוגמא, אם העסק שלכם נמצא בביתכם, יש לכם חדר בבית שמוקצה כמשרד, אתם מס הכנסה יכול להכיר בחלק משכר הדירה כהוצאה מוכרת. אתם קונים קפה וכיבוד לאורחים, זו גם הוצאה מוכרת. ישנם הרבה סעיפים שאנחנו בעלי העסקים לא יודעים מה נכלל ומה לא נכלל כהוצאה מוכרת.

רואה חשבון ברחובות או בכל עיר אחרת שהוא מקצועי וטוב, יודע לטפל בתיקי לקוחותיו על הצד הטוב ביותר, לשמור עליהם מפני טעויות ושגיאות שמי שלא מכיר את החוקים והתקנות יכול לעשות בקלות ולא פחות חשוב עמידה בלוחות הזמנים להגשת הדוחות למס הכנסה.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מענה מהיר ושירות? מלאו פרטים!

רואה חשבון בכפר סבא - cpa-4you

תפקידו של רואה חשבון בכפר סבא

כל חברה בישראל הרשומה כחברה בע"מ מחויבת על פי חוק לשכור את שירותיו של רואה חשבון. אם אתם מחזיקים בבעלותכם חברה המתנהלת בכפר סבא, תרצו

תוכניות חיסכון מומלצות

תוכניות חיסכון מומלצות

תוכניות חיסכון מומלצות – כשעושים צעד משמעותי כמו בחירת תוכנית חיסכון, ישנם פרמטרים רבים בהם צריך להתחשב ולא לשכוח, בכדי לשקול את הצעד החשוב והקריטי

ניהול חשבונאי

שמירת ניירות באמצעות ניהול חשבונאי יעיל

אימוץ פתרונות מודרניים לעתיד בר קיימא בסביבה העסקית המהירה של היום, לא ניתן להפריז בחשיבותו של ניהול חשבונאי יעיל. עם הצורך הגובר ברישומים פיננסיים מדויקים

לוחות מחיקים

שלושת לוחות מחיקים המובילים לעסק

לוחות מחיקים – כאשר אתם מנהלים עסק, בין אם זה סטארטאפ קטן או תאגיד גדול, אופטימיזציה של ציוד המשרד שלכם חיונית לתפעול יעיל ואפקטיבי. חלק