איך בוחרים רואה חשבון מומלץ

שירותי הנהלת חשבונות לחברות

רואה חשבון הוא איש מקצוע אשר מלווה אתכם בכל היבט פיננסי. לתפקידו יש משמעות גדולה בכל הקשור לניהול הכספים באופן שוטף, כמו גם הגשת דוחות. כיצד תוכלו לבצע את תהליך הבחירה באופן הטוב ביותר? על כך ועוד – במדריך הבא.

כיצד לבחור רואה חשבון – המדריך המלא

תפקידו של רואה החשבון הוא חיוני בעבור כל עצמאי, וזאת בשל העובדה כי מדובר באיש מקצוע אשר מלווה את העסק בכל היבט פיננסי, כולל הגשת דוחות. כל טעות של רואה החשבון עלולה להוביל לא רק לקנסות אלא אפילו לאישום פלילי, ובו בעת תפקידו הוא גם לייעל את תהליך ניהול הכספים באמצעות ניצול הטבות כמו גם פריסת תשלומים ומקדמות.

באמצעות רואה חשבון טוב תוכלו לא רק לנהל את העסק שלכם בצורה נכונה, אלא גם לקבל ליווי מקצועי וכלכלי לכל אורך הדרך.

נוסף לכך, גם שכירים נדרשים לעיתים לקבלת שירות מטעם רואה חשבון, ועל כן, תהליך הבחירה חייב להתבצע בצורה מסודרת ותוך שימת דגש על האלמנטים הבאים, כך שתוכלו להיות בטוחים בבחירה שלכם:

ניסיון

מומלץ לבחור ברואה חשבון בעל ניסיון.

ככל שרואה החשבון מנוסה יותר, כך תוכלו להבטיח כי הוא ידע להתמודד עם כל שאלה או דרישה מצדכם, וזאת בהתאם לניסיונו העשיר.

רואה חשבון מיומן ידע להסתכל על האותיות הקטנות, לנצל הטבות בחוק כמו גם לספק לכם מענה מיידי אשר נועד להבטיח את ניהול הכספים של העסק באופן מקצועי ומהימן.

המלצות

באמצעות חיפוש קצר באינטרנט תוכלו למצוא משרד רואה חשבון מומלץ, וזאת על בסיס המלצות של לקוחות אשר מקבלים את השירות של ראיית חשבון דרך המשרד.

מדובר בהמלצות אשר באמצעותן ניתן לקבל אינדיקציה אודות טיב השירות, רמת המקצועיות וכמובן היחס האישי. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי מדובר בהמלצות סובייקטיביות ועל כן מומלץ לתאם פגישת ייעוץ, במהלכה תוכלו להכיר את הצוות המקצועי.

הסכם

חשוב לשים לב כי אתם לא חתומים על הסכם כובל אשר במסגרתו תידרשו להישאר עם רואה החשבון למשך שנים רבות, בתמורה להנחה בגובה התשלום החודשי. עדיף לחתום על הסכם אשר משקף את הצרכים הנדרשים שלכם, ובהתאם ללוחות זמנים של לפחות שנה של עבודה משותפת להחליט האם תרצו להמשיך בעבודה ובאילו תנאים.

שכר

התשלום בעבור רואה חשבון משתנה בהתאם לצרכים הנדרשים שלכם.

לרוב, עוסק פטור נדרש לשלם סכום של בין 250-300 ₪ ואילו עוסק מורשה ישלם סכום של 500 ₪ ומעלה.

לא מדובר בסכומים מדויקים, וזאת בשל העובדה כי אופי העבודה משתנה בהתאם לאופי ההתקשרות.

נוסף לכך, ישנו תשלום נוסף בעבור תשלום מקדמות, הגשת דוחות למס הכנסה וביטוח לאומי וכן הנהלת חשבונות שוטפת.

שימו לב כי אתם מקבלים הצעת מחיר אשר תואמת את המחיר הממוצע בעבור השירות, כולל בחינה של תוספות נלוות למחיר הבסיס.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מענה מהיר ושירות? מלאו פרטים!

רואה חשבון בכפר סבא - cpa-4you

תפקידו של רואה חשבון בכפר סבא

כל חברה בישראל הרשומה כחברה בע"מ מחויבת על פי חוק לשכור את שירותיו של רואה חשבון. אם אתם מחזיקים בבעלותכם חברה המתנהלת בכפר סבא, תרצו

תוכניות חיסכון מומלצות

תוכניות חיסכון מומלצות

תוכניות חיסכון מומלצות – כשעושים צעד משמעותי כמו בחירת תוכנית חיסכון, ישנם פרמטרים רבים בהם צריך להתחשב ולא לשכוח, בכדי לשקול את הצעד החשוב והקריטי

ניהול חשבונאי

שמירת ניירות באמצעות ניהול חשבונאי יעיל

אימוץ פתרונות מודרניים לעתיד בר קיימא בסביבה העסקית המהירה של היום, לא ניתן להפריז בחשיבותו של ניהול חשבונאי יעיל. עם הצורך הגובר ברישומים פיננסיים מדויקים

לוחות מחיקים

שלושת לוחות מחיקים המובילים לעסק

לוחות מחיקים – כאשר אתם מנהלים עסק, בין אם זה סטארטאפ קטן או תאגיד גדול, אופטימיזציה של ציוד המשרד שלכם חיונית לתפעול יעיל ואפקטיבי. חלק