כל מה שצריך לדעת על יועץ מס

יועץ מס

כל מה שצריך לדעת על יועץ מס – בספטמבר 2004 הוקמה רשות המיסים בישראל. החלטת הממשלה הייתה לאחד את כל תחומי גביית המיסים תחת קורת גג אחת, שיהיה אחראי אחד ראשי בעל סמכות, הוא יצטרך לעבור הכשרה על פי חוק ולהפעיל את חוקי המס כל מקרה לגופו.

מכיוון שאנחנו מדברים על גוף ממשלתי, שמתקיימים בו שינויים רבים בתקופות יחסית קצרות, ייעוץ מס הינו דבר הכרחי במרבית המקרים.

למה צריך ייעוץ מס?

חוקי המס בישראל עוברים שינויים בפרקי זמן קצרים יחסית, אנחנו יכולים לראות שנים בהם אחת לכמה חודשים יצא חוק שלאחריו תיקון לחוק ומיד לאחר מכן היו לאותו החוק גם סעיפים רבים. רשות המיסים ולממשלת ישראל ישנו הכוח לשנות, להוסיף ולגרוע מהחוק ע"י תיקוני חוק כאלה ואחרים ועל משלמי המיסים לעמוד בחוק ולשלם את המס כנדרש.

חשוב לציין במקרים של אי עמידה בתשלום מיסים, אתם מסתכנים בכנסות שעלולים להצטבר לסכומים גדולים מאוד ועד למאסר. אי ידיעת החוק אינה מקלה על עונשו של מי שאינו עומד בו ולכן חשוב ביותר לקחת ייעוץ מס.

יועצי המס ותפקידם

בכל עסק כמעט תמצאו יועץ מס המלווה את העסק. תפקידו של יועץ המס לכוון וללוות את העסק בהתנהלות נכונה וחוקית מול הרשויות, לייעל ולמקסם את הרווחים של העסק ולתכנן את תשלומי המס בצורה האופטימאלית. ייעוץ מס נכון זהו ייעוץ שמביא לעסק את המידע המדויק להפקת הטבות מקסימליות על פי הזכויות המרביות שמגיעות לעסק.

תכנון שכזה מראש הוא חוקי ולגיטימי וזאת על מנת לשלם את חובות המס המינימליים ביותר כך הם יכולים להניב לבית העסק חיסכון משמעותי ולנצל את הזכויות המגיעות לעסק במסגרת החוק.

נציג שיווה אותך מול רשויות המס

רשויות המס מסכימים רק לשני בעלי מקצוע בודדים לייצג את הנישומים שלהם במקרה הצורך, החלוקה לגביהם משתנה. במקרה של ייצוג מול מס הכנסה או מע"מ רואה חשבון ויועץ מס רשום יוכלו לייצג את הנישום אך לא מנהל חשבונות. חשוב לציין כי הרשויות כוללות את רשות המיסים וביטוח לאומי מה שמצריך התאמה בין שני הגופים. במקרה של ייצוג בביטוח לאומי, מנהל חשבונות או רואה חשבון יכולים לעשות כן אך אין ליועץ המספק שירותי ייעוץ מס ההרשאה לייצג את אותו הלקוח בביטוח הלאומי.

תוכן עניינים

רוצים לקבל מענה מהיר ושירות? מלאו פרטים!

רואה חשבון בכפר סבא - cpa-4you

תפקידו של רואה חשבון בכפר סבא

כל חברה בישראל הרשומה כחברה בע"מ מחויבת על פי חוק לשכור את שירותיו של רואה חשבון. אם אתם מחזיקים בבעלותכם חברה המתנהלת בכפר סבא, תרצו

תוכניות חיסכון מומלצות

תוכניות חיסכון מומלצות

תוכניות חיסכון מומלצות – כשעושים צעד משמעותי כמו בחירת תוכנית חיסכון, ישנם פרמטרים רבים בהם צריך להתחשב ולא לשכוח, בכדי לשקול את הצעד החשוב והקריטי

ניהול חשבונאי

שמירת ניירות באמצעות ניהול חשבונאי יעיל

אימוץ פתרונות מודרניים לעתיד בר קיימא בסביבה העסקית המהירה של היום, לא ניתן להפריז בחשיבותו של ניהול חשבונאי יעיל. עם הצורך הגובר ברישומים פיננסיים מדויקים

לוחות מחיקים

שלושת לוחות מחיקים המובילים לעסק

לוחות מחיקים – כאשר אתם מנהלים עסק, בין אם זה סטארטאפ קטן או תאגיד גדול, אופטימיזציה של ציוד המשרד שלכם חיונית לתפעול יעיל ואפקטיבי. חלק